Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Często zadawane pytania

ZAKUPY ONLINE

 

Jakie są kroki dokonywania zakupów?

1.     Produkt, który chcesz kupić wybierz z menu górnego lub korzystając z wyszukiwarki produktów.

2.     Będąc na karcie wybranego produktu zdecyduj ile sztuk chcesz kupić, jeżeli więcej niż jedną to wpisz określoną ilość w okienko gdzie wyświetlona jest liczba "1" pomiędzy przyciskami "+" i "-" lub klikając te przyciski wybierz odpowiednią ilość a następnie kliknij "dodaj do koszyka". Jeżeli chcesz kupić jedną sztukę kliknij przycisk "dodaj do koszyka", wtedy jeden produkt znajdzie się w koszyku, gdzie również możesz zmienić ilość zamawianego produktu.

3.     Kontynuuj zakupy powtarzając punkt pierwszy i drugi.

4.     Kroki finalizacji zamówienia: Po wybraniu wszystkich produktów, które chcesz kupić. W pierwszym kroku przejdź do koszyka i kliknij "Przejdź dalej". Jeżeli nie możesz w danym momencie dokończyć zamówienia przycisk "zapamiętaj koszyk" pozwoli zapamiętać zawartość koszyka przez system i wrócić do zamówienia przy następnym logowaniu. W drugim kroku uzupełnij dane dostawy (dla klientów nie zalogowanych). W trzecim kroku wybierz sposób dostawy (rodzaj i koszt dostawy) i płatność (z góry, za pobraniem lub inna forma). W czwartym kroku kliknij "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty", ale to po zapoznaniu się z regulaminem i prawem do odstąpienia od umowy. W tym kroku możesz zmienić wszystko co dotyczy zamówienia, adres dostawy, sposób potwierdzenia zakupu (paragon czy faktura vat), możesz dopisać uwagi dla sklepu oraz uwagi dla kuriera. Nadal możesz zmienić dane dotyczące sposobu dostawy (kuriera) i sposobu płatności. W tym kroku nadal możesz powrócić do swojego koszyka, aby dodać do niego nowe produkty lub zmienić ilość zamawianych produktów.

5.     Kliknięcie przycisku "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty" wyśle do nas zamówienie do realizacji. Dziękujemy Ci bardzo za zamówienie, wyślemy je najszybciej jak to możliwe. Może coś Ci się przypomniało co powinno znaleźć się w zamówieniu? Zadzwoń do nas (nie pisz wiadomości e-mail), dopiszemy to do zamówienia, tylko najszybciej jak to możliwe, większość zamówień wysyłamy tego samego dnia.

 

Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie?

Tak, istnieje taka możliwość. Należy zadzwonić pod jeden ze wskazanych na stronie numerów telefonów i dowiedzieć się o szczegóły.

 

Czy do zakupu konieczne jest rejestrowanie się na stronie sklepu?

Nie trzeba rejestrować się, żeby złożyć zamówienie. Do realizacji zamówienia należy podać wszystkie wymagane dane, zaakceptować regulamin oraz zapoznać się z prawem do odstąpienia od umowy. Można zarejestrować się za pomocą konta google, facebook lub paypal.

 

Czy mogę przerwać zamówienie bez wyczyszczenia koszyka i dokończyć zakupy innym razem?

W każdej chwili można przerwać składanie zamówienia, w koszyku pod listą zakupów jest opcja "zapamiętaj koszyk", dzięki kliknięciu w przycisk, można powrócić do zakupów przy następnym logowaniu.

 

Czy możliwa jest korekta złożonego zamówienie?

Zamówienie można modyfikować osobiście przez stronę sklepu do momentu potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji. Po tym czasie zamówienie można zmienić kontaktując się ze sklepem telefonicznie pod jeden z podanych telefonów na stronie sklepu. W trakcie rozmowy telefonicznej sprawdzimy, na jakim etapie realizacji jest zamówienie i czy można dokonać zmian. Zmiany w zamówieniach przekazywane przez pocztę elektroniczną dotyczące adresu dostawy oraz zawierające polecenie zwrotu nadpłaty będą przyjmowane do realizacji, gdy dyspozycja zostaną przekazana z adresu poczty elektronicznej zarejestrowanego klienta.

 

Skąd wiem, że zamówienie zostało przyjęte?

Po dokonaniu zamówienia, klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem oraz numerem zamówienia.

 

Jak mogę zobaczyć złożone zamówienie?

Wszystkie złożone zamówienia, a także status ich realizacji można zobaczyć logując się na swoim koncie do sklepu internetowego i wybierając "sprawdź status zamówienia" lub "moje zamówienia".

 

Jaka jest wartość minimalnego zamówienia?

Nie określamy wartości minimalnej zamówienia.

 

W jakich godzinach można składać zamówienia?

Zamówienia można składać przez 24h na dobę w dni w tygodniu.

 

Czy muszę potwierdzić złożone zamówienie?

Jeżeli są to Twoje pierwsze zakupy musisz potwierdzić zamówienie kliknięciem w link przesłany w e-mailu.

 

Czy sklep wystawia faktury VAT?

Tak wystawiamy faktury VAT, aby otrzymać fakturę należy zaznaczyć to w trzecim kroku finalizowania zamówienia  "uwagi do zamówienia".

 

PŁATNOŚĆ

 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienia można zapłacić w następujący sposób: Przelew bankowy na konto, wykonany z dowolnego banku lub przekazem pocztowym na konto: Alior Bank S.A. 78 2490 0005 0000 4500 3643 7606 bez względu na formę dostawy/odbioru. Płatność gotówką przy dostawie, w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem Dostawcy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Płatnością w systemie płatności elektronicznych Transferuj, PayU lub PayPal. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym w punkcie odbioru. Przy wysyłce towaru za granicę Rzeczpospolitej Polskiej jedyną formą płatności jest przedpłata w sposób wymieniony w pkt.3.Za termin płatności uważa się wpłynięcie środków na rzecz Sprzedającego. Brak możliwości płatności kartą przy dostawie.

 

DOSTAWA

 

Czy mogę zamówić dostawę do pracy?

Tak. Miejsce dostawy zamówienia określa sam Klient.

 

Czy istnieje możliwość dostawy zamówienia poza granice Polski?

Istnieje możliwość wysłania towaru poza granicę Polski. Przesyłki takie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.

 

Czy jest możliwość osobistego odbioru?

Tak, można odebrać swoje zamówienie w siedzibie astore.pl w miejscowości Brzozowa Gać 79, 24-170 Kurów, woj. lubelskie. Termin odbioru prosimy ustalić z obsługą sklepu.

 

Czy mogę ustalić, w jakich godzinach pojawi się u mnie kurier z towarem?

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej kurier będzie się kontaktował z Państwem bezpośrednio w celu ustalenia terminu dostawy. W przypadku dostawy transportem sklepu jest możliwość ustalenia przedziału godzinowego dostawy.

 

Co się stanie, gdy kurier nie zastanie mnie w domu?

Kurier skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia kolejnej próby doręczenia przesyłki następnego dnia roboczego. W przypadku wystąpienia problemów z odebraniem przesyłki prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zlecimy doręczenie przesyłki w określonym terminie.

 

W jakich godzinach można skontaktować się z obsługą sklepu?

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie KONTAKT.

 

REKLAMACJE I ZWROTY PRZESYŁKI.

 

Jak i kiedy mogę odstąpić od umowy?

Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Towar wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość prosimy przesłać na adres podany poniżej.

Jeżeli posiadasz drukarkę, to polecamy skorzystanie z modułu Zwroty towarów dostępnego po zalogowaniu się do swojego konta klienta. Zgłaszając to przez stronę, system automatycznie wypełni większość informacji potrzebnych do załatwienia sprawy. Automatycznie wygeneruje dla Ciebie dedykowany druk listu przewozowego dla paczki, którą można nadać na Poczcie Polskiej. Poza tym możesz śledzić w panelu sklepu na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie.

 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

ASTORE Spółka Jawna

Jacek Łopatek - Krystyna Łopatek

Brzozowa Gać 79

24-170 Kurów

 

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / umowy dostawy następujących rzeczy(*):
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 


 

Co zrobić kiedy przesyłka jest uszkodzona lub niekompletna?

Przy dostawie przesyłki, prosimy Cię o sprawdzenie w obecności kuriera, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia wynikłego z niewłaściwego traktowania przesyłki podczas transportu, czy jest nienaruszona, zgodna z zamówieniem i potwierdzenie dostawcy odbioru przesyłki. Kurier ma obowiązek zaczekania, aż paczka zostanie sprawdzona. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności z zamówieniem, prosimy Cię o nie przyjmowanie przesyłki oraz niezwłoczne zgłoszenie tego faktu kurierowi w celu sporządzenia przez niego protokołu zwrotu.

 

Czy przesyłki są ubezpieczone?

Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone, więc nie ma obawy o to, że przesyłka zaginie lub zostanie uszkodzona. W przypadku uszkodzenia lub zaginięcia, po otrzymaniu informacji o takim zdarzeniu niezwłocznie wyślemy zamówienie ponownie lub zwrócimy przed płacone pieniądze.

 

Co zrobić kiedy chcę zgłosić reklamację?

Skoro czytasz ten tekst to prawdopodobnie oznacza to, że paczka nie została sprawdzona przez Ciebie w obecności kuriera. Dobrze wiemy, że czasami jest to nie możliwe, utrudnione lub paczka nie wygląda z zewnątrz na uszkodzoną. Jeżeli to możliwe, wyślij do nas informację przez formularz reklamacji, który znajdziesz w panelu Twojego konta. Wypełnij formularz podając nazwę produktu/zamówienia, datę, miejsce gdzie został zakupiony dany produkt oraz opisz możliwie najdokładniej, co się stało i dlaczego przesyłka nie została sprawdzona przy kurierze. W związku, że nie został wypełniony formularz reklamowy przy kurierze musisz uzbroić się w cierpliwość. Każdą nadaną przesyłkę monitorujemy, więc możemy nie ma takiej możliwości abyśmy wkładali do pudełka uszkodzony towar. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone, więc ewentualnych roszczeń należy dochodzić od firmy kurierskiej. 

 

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy w przypadku odstąpienia od umowy lub reklamacji realizujemy w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania towaru.

 

Kto ponosi koszt wysyłki w przypadku gwarancji lub zwrotu towaru?

Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt sklepu a po uznaniu reklamacji przez gwaranta (np. producenta) koszty przesyłki przechodzą na gwaranta pod warunkiem korzystania przy przesyłce zwrotnej z usług Poczty Polskiej przesyłką poleconą. W przypadku zwrotu towaru koszt przesyłki ponosi kupujący.

 

ODZYSKANIE HASŁA DO SKLEPU

 

Jak rozwiązać problem z zalogowaniem się, co zrobić?

Jeżeli przy logowaniu, po wpisaniu adresu e-mail i hasła pojawia się komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyłeś adresu e-mail podawanego przy rejestracji. Jeżeli adres jest poprawny, a problem nadal się pojawia, prawdopodobnie wpisane hasło jest błędne. Prosimy wykonać kroki podane poniżej używając linku "zapomniane hasło".

 

Co zrobić, gdy zapomniałem hasła?

Pod oknem logowania jest link "zapomniane hasło", kliknij w link, wpisz swój e-mail, a następnie przejdź do swojej skrzynki pocztowej, aby odczytać zapomniane hasło.

 

GWARANCJA I BEZPIECZEŃSTWO 

 

Gwarantujemy satysfakcję z zakupów zrobionych w Astore.pl.

Jeżeli nie będziesz zadowolony z zakupów, masz możliwość zwrotu towaru do 28 dni, na co składa się 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny i 14 dni na zwrot towaru od momentu odstąpienia od umowy.

 

Szyfrowane połączenia SSL.

Podczas procesu wypełniania formularza rejestracji oraz podczas składania zamówienia, cały proces realizowany jest w bezpiecznym szyfrowanym połączeniu SSL, co możesz sprawdzić najeżdżając wskaźnikiem myszki na kłódkę podczas rejestracji lub składania zamówienia.

 

Ochrona danych osobowych.

Stosujemy przepisy prawa polskiego dotyczące ochrony danych osobowych. Jeżeli obawiasz się o swoje dane, w każdej chwili masz prawo do ich zmienienia lub usunięcia, szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności.

  

Przejrzystość informacji i historia firmy.

Staramy się przedstawić wszystkie zagadnienia związane z zakupami w naszym sklepie w możliwie prosty i dostępny sposób. Na stronach sklepu zamieściliśmy pełne dane o naszej firmie. Działamy od 1991 roku prowadząc sklepy stacjonarne. Lata doświadczeń i relacji z klientami pomaga nam w zaspokojeniu wymagań klientów.

pixel